środa, 24 kwietnia 2013

The Versatile Blogger [2]

Dawno, dawno temu dostałam nominację do the Versatile Blogger od Irytka z bloga hermiona-hogwart.blogspot.com Bardzo za nią dziękuję i przepraszam, że dopiero teraz odpowiadam ;)


ZASADY THE VERSATILE BLOGGER:
1. Podziękować nominującemu na jej/jego blogu.
2. Ujawnić siedem faktów o sobie.
3. Nominować 10 blogów, które twoim zdaniem na to zasługują.
4. Poinformować o tym fakcie autorów nominowanego bloga.

7 faktów o mnie:
1. Prowadzę 2 fp na fb.
2. Jestem szczera w każdej sytuacji i takich ludzi cenię.
3. Nie lubię jogurtu truskawkowego.
4. Psy miały i mają duży wpływ na moje życie.
5. Jestem raczej optymistką, chyba że wpadam w chwilową depresję.
6. Nie umiem wybaczac pewnych zdarzeń.
7. Jestem z Podkarpacia.

Uwaga! Nie miałam już wystarczającej liczby blogów do nominowania (bo nominowałam do The Versatile Blogger wcześniej), więc poprosiłam o pomoc moją betę Carolynn i zaufałam jej w kwestii wyboru. Dlatego nominacje od 1. do 4. wybierałam JA (MiSia), a od 5. do 10. CAROLYNN. 

Nominujemy (JA i CAROLYNN):
1. neew-beginning.blogspot.com
2. severusialiceravensly.blogspot.com
3. www.ciacha.net/blogi/someday
4. lzy-marii-magdaleny.blog.onet.pl
5. dramione-lovers.blogspot.com
6. expecto-patronum-dramione.blogspot.com
7. dracohermiona.blogspot.com
8. dramione-dwa-swiaty.blogspot.com
9. dramione-by-rose-silverstone.blogspot.com
10. dramione-sheireen.blogspot.com

Jeszcze raz dziękuję Irytkowi ;)

1 komentarz: